2015. október 11., vasárnap

Tizenkettedik rész. ♡

~Andy szemszöge~

Ez az egész helyzet egyszerűen hihetetlen. Azt hiszem furcsa hogy ezt kell mondanom de csalódtam Holly ízlésében. Nem tudom felfogni és talán nem is akarom hogy mit látott abban a seggfejben. Osztom Ash véleményét arról a suttyóról. Szívem szerint én is bevertem volna annak a gyereknek a képét. Nem látom értelmét annak hogy Holly megvédte és adott a srácnak esélyt hogy „beszélgessenek”. Szívesen behúztam volna annak a Nick gyereknek egyet. Nem is inkább kettőt! Ah kit akarok áltatni? Addig ütöttem volna míg mozog. Rendesen felhúztam ezen az egész az agyam. Sőt! Az egész kicseszett The Mobon! Míg Hollyék kimentek Ash számon kérte a fiúkat. Igen már maga azaz ötlet se tetszett hogy Holly egyedül van kint azzal a seggfejjel...
- Kaptok kettő percet hogy elmondjatok mindent különben elintézem hogy egy jó ideig ne tudjatok mozogni! – Ash halál nyugodtan beszélt ami még számomra is ijesztő volt.
- Ash.. hidd el mi se tudtunk erről az egészről. Gondolhatod... nem csak Holly lepődött meg. – kezdte a magyarázkodást a dobos.
- Mi a francért nem tettetek semmit? – Ash most még nyugodt volt.
- Amint megtudtuk elleneztük ezt az egészet. Nem volt fair Hollyval szemben. Sokat segített nekünk és nem éreztük tisztességesnek vele szemben. Folyton azt mondogattuk Nicknek hogy fejezze be mert baj lesz, de persze hogy nem hallgatott ránk.
- Pontosan mi történt? – kérdeztem csendesen. Volt egy nagyon rossz előérzetem. Remélem nem az amire gondolok..
- Ti nem is tudjátok? - a gitáros szeme kikerekedett.
- Huh mi nem fogjuk elmondani… nem lenne igazságos Hollyra nézve. Majd ő elmondja. A lényeg annyi hogy Nick egy seggfej volt és elbaszta. Ez az ő hibája. – szólalt meg a dobos is. Ash kínjában felnevetett.
- De még mennyire hogy elbaszta! Szerencséje van hogy Holly önzetlen és jószívű. Elintéztem volna hogyha nem áll az utamban.- grimaszolt Ash majd mindenki elhallgatott. Kintről veszekedést hallottunk.
- Ezt miatta mondod mi? - hallottuk meg először Nick hangját.
- Ki miatt? Nem értelek.. - kérdezett vissza Holly.
- Jaj Holly, kedvesem. Fogadjunk hogy Andy miatt mondod ezt a sok hülyeséget.-legszívesebben szájon vertem volna.. és nem azért hogy a szájára vett hanem mert Hollyt a kedvesének szólította!
- Hah ezt te se gondolod komolyan! Ennek semmi köze sincs Andyhez! - válaszolta ingerülten a lány.
- Valóban? - kérdezett vissza. Holly nem válaszolt így ez a gerinctelen féreg folytatta - Mesélj csak. Miben jobb Ő mint én?
- Nem sirat meg úgy, mint te! - akkora büszkeséget éreztem mint még soha, ezzel akár még cukkolni is tudom de jelenleg nem alkalmas az időpont. Ash az újait ropogtatta és az ajtót méregette.
- Na és ugyan olyan jól csókol mint én?- ez volt az utolsó mondata Nicknek. Onnantól kezdve síri csend. Összenéztünk majd közös elhatározással feltéptük az ajtót és amit látunk cseppet se tetszett.





Ledermedve álltunk és csak bámultuk őket. Jinxx, Jake és CC Asht fogta le nehogy beverje annak a kölöknek a képét. Én pedig megfogtam Holly kezeit és elhúztam attól a seggfejtől. Ha Holl’ nem lett volna a kezeim közt gondolkodás nélkül megvertem volna. Az se érdekelt volna ha lecsuknak érte. Szegény kislány, annyira reszketett és össze volt zavarodva. Szerintem fel se fogta hogy mi történt vele.
- Jobb lesz ha mi most megyünk. – törte meg a csendet a dobos. Még mielőtt elcibálták volna azt a seggfejt nyíltan megbámult engem és a karjaim közt tartott lányt. Kibaszott jó érzés volt mellette lenni. A díszmajmok távozása után Holly kifújta az eddig bent tartott levegőt. Ennyi kellett Ashnél. Teljesen elborult az agya.
- Mi a franc volt ez? – kérdezte – Miért nem tudtatok elengedni? Szívesen megvertem volna!
- Ash nyugodj már le! Most nem az a lényeg! Ne azzal a barommal törődj hanem a húgoddal! – felelte Jake. Utáltam magam. A lány akit kedvelek itt szenved a karjaim között és semmit se tudok tenni. Az a tag, rendesen felkavarta Hollyt. Nem akartam elengedni, túlságosan törékeny. Nagyon sóhajtott Holl’ majd kiszakította magát a karjaim közül. Szar érzés volt. Viszketett a tenyerem hogy utána nyúljak és visszahúzzam. Tudtuk hogy a lányok mit szoktak tenni ha szerelmi bánatuk van. Féltünk nehogy Holly is elkezdje magát vagdosni vagy ne adj isten begyógyszerezze magát… Felérve az asztalnál találtuk. Csendben írt valamit majd egy egyszerű mozdulattal lesöpörte a füzetet a földre na meg a toll is utána repült. Most értem el ahhoz a ponthoz hogy kisétálok az ajtón és megkeresem azt a rohadékon és verek bele egy kis észt! Indultam volna de CCék megragadták a kezem majd felrángattak a felső emeletre. Idegesen kezdtem el járkálni mint egy hülye gyerek.
- Nyugodj már le ha kérhetlek. – szólalt meg Jake némi hallgatás után.
- Hogy tudnék megnyugodni amikor lent Holly ilyen szar állapotban van? – próbáltam nem felemelni a hangom.
- Haver… nem csak te érzed szarul magad de az nem fog segíteni ha idegbeteg módjára viselkedsz – Jinxx karba tett kezekkel figyelt.
- Ó ember… most sokkal fontosabb hogy Ashhel támaszt nyújtsatok Hollynak! Szegény nagyon összezavarodott.
- CC igazad van, és nektek is Jinxx de akkor se tudom megérteni hogyan volt annyi bőr a képén hogy ide jöjjön.. erre még meg is csókolta… - fortyogott bennem a düh. Nem is tudom hogy pontosan miért..
- Andy… te szereted őt! - állapította meg Jake.
- Persze hogy szeretem… - néztem értetlenül a gitárosra. – Miért ti nem szeretitek?
- Nem úgy gondoltam… Nem is fontos most… erre később visszatérünk. Most az a lényeg hogy támaszt nyújtsunk neki ilyen nehéz időszakában…
- A lehető legtöbbet kell megtennünk érte. – gondolkodott hangosan CC.
- Nem szabad egyedül hagynunk. – szólalt meg Jinxx.
- Nem csak Hollyra kell figyelnünk… - szólaltam meg csendesen. Minden tőlem telhetőt megteszek hogy elfelejtessem vele azt a seggfejt! Hatalmas elhatározottsággal bólintottam egyet majd a többiekkel visszasétáltunk Ashékhez. Holly a testvérével szemben ült, nekünk háttal. Ash arcán látszódott hogy nem tetszik neki valami. Odasétáltunk majd mindenki leült ahova tudott. Ashley mellé a pad széléhez ültem. Megfigyeltem hogy szegény lány sírt. Eléggé csúnyán elkenődött a sminkje. Csendben ültünk, mindenki a saját gondolataiba merülve míg Holly itta azt a szar Jacket…
- Ne bámuld, nagyon elkenődött.. – szólalt meg rekedtesen.
- Neked meg nem kellene innod. – mutattam az üvegre. Nem törődöm stílusban megrántotta a vállát és tovább itta azt a szart.
- Tudjátok milyen szar érzés mikor a szívem egyik fele azt mondja, öleld és szeresd míg a másik azt hogy soha többé ne keresd!?
- Holly jobb lesz ha leteszed azt az üveget. – mondta türelmetlenül Ash
- Majd ha kifogy odaadom..
- Hogy érzed magad? – kérdezte a dobosunk
- Őszintén érdekel a válasz vagy csak azért kérdeztél valamit hogy megtörd a számotokra kínos csöndet? – nézett CC szemeibe. Szegény srác annyira megszeppent hogy csak pislogva bámult. – CC ne haragudj… tudod hogy nem úgy értettem…
- Semmi gond Holly. Persze hogy tényleg érdekel a válaszod.
- Hát szarul de büszkén. Azt hiszem. Még élek.. ez jó jel nem? – mi ez a sok szarság? Nem a legszebb tekintetünkkel néztünk rá mire ő csak elnevette magát.
- Ez nagyon nem vicces Holly! – kezdem én ezt az egész szidás dolgot
- Mi az hogy „még” ? – folytatta Jake
- Eszedbe ne jussom semmi hülyeség – szólalt meg hosszas hallgatás után Jinxx
- Asszem beszélni fogok Torival. – jelentette ki Ash.
- Fel ne merd hívni! Nem akarom hogy miattam aggódjon! – a lány ijedten emelte a tekintetét Ashre.
- Akkor fejezd be ezt a hülyeséget. Élsz és élni fogsz. Nem akarom hogy hülyeségeket csinálj főleg amikor részeg vagy. – Ash hangja szörnyen nyugodt volt ami megijesztett. Holly nagyot nyelt majd egy aprócskát biccentett. Megitta az utolsó kortyot is az üvegből és már ténylegesen látszódott rajta az alkohol hatása. Még a semmin is nagyon jót nevetett. Ez nem bírtam tovább. Utáltam magam hogy itt ülök tétlenül míg ő szenved. Tennem kell valamit minél előbb.
- Jól van ideje ágyba bújni. Gyere. – szólaltam meg és lassacskán feltápászkodtam.
- Jaj én még nem akarok! Még csak most kezdődik az élet! Bulizni akarok menni.. és smárolni idegen hapsikkal. Áttáncolni az éjszakát. Élni akarok! – teljesen beleélte magát ebbe az egészbe.
- Oké. Gyere Holly megyünk bulizni. – válaszoltam mosollyal az arcomon.
- Komolyan? – felnézett rám azokkal a gyönyörű barnás zöld szemeivel. Azt hiszem még a lélegzetem is elakadt és pár pillanat erejéig kikapcsolt az agyam. Gyerünk már öregem… válaszolj valamit!
- Pontosan. Aludni nagyon jó buli, gyere és megmutatom. – hiába indultam el, ő csak ült és a kezét nyújtotta felém..Oké a lustaságára majd később rádolgozunk. Eléggé rosszul nézett ki, nem akartam hogy még rosszabbul legyen így odaléptem hozzá és felkaptam menyasszonyi pózba majd elindultam a nagyszoba felé. Kicsit nehézkesen nyitottam ki az ajtót de sikerült. Annyira féltem hogy mi van ha leejtem Hollyt. Elég fájdalmat kapott már, az hiányzott volna ha mellé még én is leejtem. Leraktam az ágyra és gondosan betakargattam ügyelve arra hogy ne fázzon. Amint jónak gondoltam elindultam az ajtó felé.
- Maradj velem..
- Holly ez nem jó ötlet. Részeg vagy… - félek nem bírnák magammal…
- Kérlek… - ahh... ennyi kellett… annyira kétségbeesetten suttogott hogy nem tudtam neki ellenállni. Az ajtóhoz sétáltam és becsuktam azt.. Levettem a pólómat majd bemásztam mellé az ágyba. Holly automatikusan hozzám bújt. Teljesen lefagytam. Még a légzésem is elakadt. Ez az érzés… a közelsége.. a csodás illata.. maga Holly.. Kis fáziskéséssel de visszaöleltem – Köszönöm – suttogta.
- Szívesen.
- Ígérd meg hogy mellettem leszel amikor felébredek.
- Megígérem hogy melletted leszek amikor holnap felébredsz. – és persze amikor és ameddig csak akarod…
- Becsszó?
- Becsszó – Annyira aranyos… elmosolyodtam majd megismételtem. – De ideje lesz aludnod. Holnap nagy macskajajod lesz.
- Énekelsz valamit? - bármit megtennék érted… kár hogy egy seggfej miatt sírsz. Itt az ideje elfelejtetnem veled Nicket..
- Mit szeretnél?
- Bármi jó lesz, csak szeretném hallani a hangod. – suttogta kicsit álmosan. Egy kicsit gondolkodtam és eszembe jutott mivel is fejezhetném ki az érzéseim… azt akartam hogy tudja, rám mindig számíthat. Elénekeltem neki tőlünk a let you downt.
- Köszönök mindent Andy. Azt is hogy énekelsz nekem. – suttogta rekedtesen.
- Neked bármit bármikor. – az a gond hogy erre a beszélgetésre nem fogsz emlékezni…
- Olyan vagy mint egy megmentő. – amennyire csak tudott hozzám bújt én pedig szorosan magamhoz öleltem. Csendben simogattam Holly hátát mígnem a légzése egyenletes lett. Elaludt az én karjaim közt. Egyetlen egy szó visszhangzott a fejemben míg el nem aludtam. „Megmentő”.

12 megjegyzés:

  1. Jaj, Istenem. Holly és Andy annyira, de annyira cukik. Remélem, hogy még sokáig fogom tudni olvasni a történetüket és persze a te írásodat. Hamar hozd a részt! *-* <3 ^^ ^.^ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Igyekszem tényleg hamar hozni a következő részt. ^^ ♡

      Törlés
  2. Imádom! Várom a kövi részt is nagyon. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen. ♡ Hamarosan hozom a következő részt ♡

    VálaszTörlés
  4. imádoooom :3 mikor jön a kövi? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Hát mivel végre itt a téli szünet így szerintem hozom az új részeket :D

      Törlés
  5. Szia! Vár rád egy díj:
    http://loveorn.blogspot.hu/2016/01/a-legeslegelso-dijam.html

    VálaszTörlés
  6. Andy és Holl' nnyira aranyosak együtt <3
    Imádtam ezt a részt is :3

    VálaszTörlés
  7. http://celkeresztben-villains.blogspot.hu/2016/02/dij-iv.html?m=0
    Szia :)
    Meglepi vár a blogomon :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Vár rád itt egy díj: http://a-vadaszok.blogspot.hu/2016/03/harmadik-dijam.html?m=1

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Vár rád itt egy díj: http://a-vadaszok.blogspot.hu/2016/03/harmadik-dijam.html?m=1

    VálaszTörlés